Maharaja Lawak..Akhir

4:49 PM

kejap jer masa berlalu kan..tup..tup malam ni dah final maharaja lawak..aku dah tak sabar nak tengok aksi2 lawak jozan,sepah,jambu,nabil..Malam ni agak2 sape yang menang RM300 k tu ek? Kalau ikut kata hati aku..JOZAN la..lawak dorang sejak dua iga minggu ni memang gempak..ermm xleh nak kompiden sangat sebab Sepah pun tahap gaban punyer lawak..
Apapun..tunggu jer la sampai kul 12.00 am nanti..ader la keputusan dia..hohoho..Go..go..Jozan..Go..go..SEpah..Dua2 pun aku minat.. seee yahhhh...


You Might Also Like

0 Adam Hawa Comel

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook