Aku yg Bz

Meting..meting..meting..keje aku..bukan join meting tu..tapi sediakan surat..PT takde seminggu so semua tugas terpikul dibahu aku..Kalau PT ader..semua dia buat..rajin budak tu =) cewahh..ayatt..hohoh..tp siyes aku cakap..6 bulan aku kt sini..itu adalah minggu paling bz aku..lenguh jari2 ni duk tap..tap..pedih mata ni duk merenung kt screen..keje aku sepanjang minggu tu pun sebagai PT.. :p

 1. Draf surat untuk segala macam meting (5 surat dgn mcm2 ayat..)
 2. dah siap draf..taip ..utk sediakan surat rasmi (siyes aku x brape xpert bab2 wat surat ni)
 3. print kasi bos sign ..kalau ader yg salah..taip n print lg..
 4. dah siap surat..faks ke semua yg akan attend meting tu..kalau kene bg by hand..kene bg la..
 5. dah siap faks semua..call semua penerima..tny dh dpt ke belum surat tu..(leceh giler..)
 6. Last..pos..tp yg sebelnyer..smp skrg surat tu xlepas lg nak pos..big bos ckp hold dlu sebab 
     ader perubahan..arghhh..

...sambung keje menaip surat balik...dot..dot..

No comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤