Sepah Juara ML

2:36 PM

Akhirnya..terjawab jugak siapa juara ML..dan secara otomatiknya fiza fantagiro kene blanjer mR.cardigan makan sebab fiza fantagiro bet Jozan yg menang..huhu..tp xpe..kalau tgk persembahan malam td..memang Sepah patut menang..Terbaik wokkk...hoho..tp aku rase Nabil jugak yg untung sebab dia xyah nak share ngan sape RM150k tu..betul tak?? 

terharu tgk jep sujud syukur lepas diumumkan juara :(
 
Lepas habis jer ML,aku ader jugak terbace..terdengar ckp2 yg Sepah buat lawak tiru Ustazah Norbayah dlm rancangan Semanis Kurma..ye la takut jadi kontroversi kn..tapi setelah disoal siasat oleh peminat ustazah di fb dia..haaaa..ni jwpnnyer..zupp..scroll down bebeh )--->


click kt pic untuk zoommm..
 aaa..dah pueh hati??ustazah xkecik hati pun..relakss jer..lgpun bkn melampau kan..Dr.fadzilah kamsah pun ramai yg dok tiru..ok jer... :p so dh xde isu la pasal lawak Sepah ni OK!
Agak2 tahun depan ader lagi x program ML ni? tapi kalau ader sape yg nak bertanding?xkn peserta yg same kot? xpe..xpe..kite tunggu dan lihat jer nanti k..bubyeee...

You Might Also Like

0 Adam Hawa Comel

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook