Gerai Menu Rakyat

Sape-sape dah pegi makan kat Gerai Menu Rakyat 1Malaysia tak?? ok tak?? aku rasa ok kot sebab baca sokkabor metro ari ni  tgk sini sambutan menggalakan..banyak jugak ek gerai dan restoran yang join buat Menu Rakyat 1Malaysia ni..728 buah tu seluruh Malaysia..ermm ekceli bagus jugak idea kerajaan wat camni.at least leh kurangkan sikit beban rakyat yg berpendapatan rendah..harga makanan di gerai2 ni memang murah dan berbaloi..dan harapnya makanannya pun memuaskan..kalau tak takkan dapat sambutan ye dak?.
nak tahu menu dan rege dia dgn lebih lanjut..terjah p portal 1Pengguna kat sini..semua negeri ader siap ngan alamat kedai lagi..
Kat cafe opis ni pun ada terperasaan ada menu 1malaysia ni..tapi tak tahu la di praktikkan ker tak..
dan sepatutnya semua cafe dalam bangunan kerajaan mesti kena ada Menu Rakyat 1Malaysia ni kan..



No comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤