It's sunday!

Weekend ~ apa korang buat?? tido? hang out ngan kwn2 ? tengok wayang ? shopping ? or..hehehe macam aku? kemas rumah..kunun2 rajin la ni..baju-baju sumer siap dah basuh ari jummat lagi..so ahad aku habiskan masa pagi aku ngan kemas rumah jer la..alahh bukan kemas ape pun..buat yg wajib jer..sapu, vakum, mop, lap..tu jer formulanyer..ngeeee...

mula2 sediakan brg2 dia dlu..huhuhuh

misi bermula......

dan seterusnya...

tu dia..dah siap semua keje..kita ngadap fesbuk plak..ngeeeee..
Petang ni aku ingat nak p floria..tapi tak tau la jadik ker tak..ari tu pegi sempai nak cruise boat jer..tak tengok pun keindahan bunga-bunga yang ada kat situ..ermm..tgk la nanti camna...

No comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤