1Pengguna.Com

Post kali ni aku nk promote pasal satu portal kerajaan ni..dibawah KPDNKK..jabatan aku keje lertuww
Penah dengar tak pasal portal 1Pengguna.Com? ermm korang penah jengah tak? sebagai pengguna..aku sages korang  curi masa sikit je pegi sana..kalau nk tahu harga semasa..price watch..nk bandingkan harga..nk tahu promosi jualan murah..semua ada data kat situ..senang la nk rancang perbelanjaan nanti..

http://www.1pengguna.com/

Masa mula-mula ianya di ditubuhkan..macam-macam isu timbul..ada yang menghentam..ada yang sokong tindakan kerajaan wujudkannya..yang paling teruk kene, Menteri la..kenal tak? hehehe kalau sebut Ayah Dafi mesti kenal kan..Y.B Dato' Sri Ismail Sabri bin Yaakob..tapi last2  ok dh..mungkin orang ramai dh mula menerimanya kot..bila tahu kelebihan portal ni..agaknya..


3 comments

  1. owh iye ke? saya pun baru tahu ni.. terima kasih ye... nanti saya jenguk2 portal bermanfaat tu..

    salam kunjung di pagi buta.. heeee

    ReplyDelete
  2. yer..gud..gud..nanti g terjah ek..byk info kt situ =) mekasih dtg..

    ReplyDelete
  3. time register dulu, xde apa2 pun.. nampaknya skrg dah 'berisi'

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤