Cerita pendek aku di pagi Sabtu

Sabtu yang Nyamannnnnnnnnn...wooahhooo...hari ni mendung jer kt Putrajaya ni..macam nak hujan..tapi tak hujan pun..sejuk jer...sangat suka dengan keadaan begini..ngeeeeeee...
Pagi tadi lepas sahur aku pecut kete pegi Putrajaya Sentral kt Presint 9..adik aku br sampai dr kelantan, dia ada urusan kt KL..first time drive jam 6 pagi..jalan clear sesangat..takut pun ader :p
Kalau nk diikutkan dah byk kali aku pegi Putrajaya Sentral..tapi..hehe setiap kali tu jugak la aku pening nk ikut jalan mana..dgn trafik light merata2..uhhh...Tapi pening2 pun..sampai jugak.. =)

~tak der citer gempak pun nk share di pagi Sabtu ni @_@..tu jer..babai!

No comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤