Ingatan bersama

Selamat pagiii errr petang semua....huhuhu..ingat pagi lagi..tengok kat luar gelap..sejuk jer..hari ni hari ke 14 kita pose kan..ader yg dah tinggal pose ker ek??tinggal tanpa sebab la..kalau yg bersebab munasabah tu xpe la oke. =)

Sepotong ayat yang aku nak kongsi bersama kali ni~

Nabi Muhammad S.A.W pernah bersabda :
" Permulaan Ramadhan itu adalah rahmat, pertengahan adalah keampunan (maghrifah) dan penghujungnya adalah kebebasan api neraka"

Dan kepada wanita yang tidak boleh berpuasa disebabkan keuzuran ~ Sediakan lah makanan untuk mereka yang berpuasa..kerana sesungguhnya pahala yang kalian akan dapat adalah sama dengan mereka yang berpuasa~

~Selamat beramal =)

2 comments

  1. yup~ betul.betul..
    yg xpose xleh selamber badak mkn dpn org pose..huhu

    ReplyDelete
  2. ishh..yg tu kene sumbat masuk 6 bulan penjara tu =)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤