Objek apa dalam gambar?


Apa yg ada dlm fikiran korang bila tgk gambar ni?? td adik aku mms..katanya kawan dia sent 
kt dia.Kwn adik aku ni nk ambik pic lain tapi yg keluar pic lain..katanya la....
(tapi tak tau la kot2 kwn adik aku tu saja nk kenekan adik aku tu :p )
Aku cakap kt adik aku..bulan pose ni mana ada hantu..sumer dh kene ikat..pastu dia kata, gmbr ni diambil sebelum Ramadhan..ermm..seram jugak aku tgk...tp terpulang pada diri masing2 nk percaya ker tak oke..aku pun macam..errrrr..ermmmm..ntah la..kalau ada yg dh penah tgk pic ni kt gugel or mana-mana..means ..kwn adik aku tu mmg saje nk main2 la tu..

6 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤