Siakap 3 Rasa .


Assalamualaikum.


Semalam Mr.Cardigan teringin nk mkn siakap . Dah sudah dlm hati aku dh kecut skit . Errrr sebab .Errr nk ckp pun mawwluuu , Aku sebenarnya takut nk pegang ikan besau .  Waaa ,tapi demi nk merealisasikan keinginan perut hubby , Cekalkn jugak hati ni . Beli ikan kt pasar malam bangi , Dh siap siang , Blk umah time nk bsh tu yg aku menggelupur skit. Ishhhh sungguh nasib baik Mr.cardigan ada .Dia la yg tlg basuh ,Letak garam kunyit . Part aku angkat ikan tu guna senduk ,masak pastu angkat letak dlm pinggan :p

 Tp bila dh masak blh jer nk cubit mkn :p aku mmg tak suka dan tak reti nk mkn segala jenis ikan yg bersaiz besar ni . Lepas kawen jer ok skit .  Kalau tak aku cuma reti makan ikan kembung , Ikan bilis , ikan sardin :p



Mr.Cardigan cakap sedap :p , hiksss 



No comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤