Kedai Rakyat 1Malaysia

yuhuuuuuuuu...ari ni terlebih rajin..so post entry sepadat mungkin..hoho..hari tu masa majlis hari raya Kementerian aku.. errr kementerian aku keje oke....dorang ada buat skali majlis perasmian Kedai Rakyat 1Malaysia oleh Menteri KPDNKK.. yang dibuat menggantikan Kiosk puspanita KPDNKK..kt bangunan KPDNKK Presint 2.. 
sesak napass mak nak duk nunggu nk rasmi..
korang dah penah masuk tak kedai ni? kalau nk tahu kat mana lokasi kedai Rakyat 1Malaysia ni boleh usha web dia..banyak pekdah dia tuk kita sebagai pengguna.Aku pun sebenarnya tak pernah lagi masuk mana2  Kedai Rakyat 1Malaysia ni..yer la..sebelum ni kt Putrajaya mana ada..ni la satu-satunya yang baru dibuka yg ada setakat ni..daripada sumber yang boleh dipercayai 99% gthu..kedai ni menjual perlbagai barangan keperluan makanan..alaahhh..macam kedai runcit la, cuma kedai ni menjual dengan harga MURAH dan MENGUNTUNGKAN..waaaa ayat caplock tuh.. kualiti dijamin ok ..dan produk jenama 1Malaysia ni murah sebab menggunakan label yang menjimatkan..cover semua produk kaler putih..pastu ada tulisan gambar 1Malaysia..tu yg buat barang2 yg dijual murah dr barangan jenama lain..
Suci tak nampak??hehehe..putih itu bersih..hahaha


jenama lain mahal sebab tgk jer la covel bungkusan dia berwarna-warni..cost nk buat tu dh tinggi..oke..paham tak ngan penerangan panjang lebar aku ni??hehehe..boleh jadi promoter tak??ngeeeeee...
Minum la Anlene..baik utk tulang.. :D


No comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤