Kejamnyer seorang ANAK!

Rasa nak menitis airmata aku baca metro ari ni..kesian..boleh digelar manusia ker bila seorang ANAK sanggup buat mcm ni kt orang tua sendiri??
Pernah jugak aku dengar pendapat sesetengah orang yg cakap..ibu atau bapa yang selalu kene halau..kene buang ngan anak2 tu mungkin sebab masa zaman mudanya..masa anak2 tu kecil..dia abaikan anak2 dia..dia kejam ngan anak2 dia..sebab tu bila anak2 dah besar..anak2 pulak buat dia macam tu...
Bagi aku la kan..walau sejahat mana pun ibu atau bapa kita..dia tetap Insan yang melahirkan kita kt dunia ni..tanpa mereka tak kan ada kita..tambahan pulak bila mereka dah tua..dah insaf dgn segala perbuatan dia..kita sebagai anak wajib menjaga mereka..merawat mereka..bagi kasih sayang kt mereka..bkn sebaliknya..syurga kita dgn mereka..Bagi perempuan..betul..bila dh kawin, syurga terletak pada suami..tapi bagi anak lelaki..sampai Mati..syurga tetap terletak pada ibu bapa kita..terutama Ibu..

klik sini

5 comments

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

    Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

    http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

    ReplyDelete
  2. sedihnya.... bukan salah ibu mengandung!memang perbuatan anak tu kejam.....sangat kejam, tiada perikemanusiaan lagi! Nau'uzubillah.

    ReplyDelete
  3. @Amie
    betul tu..aniaya ibu bapa..cepat Allah bg balasan..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤