Meriahnya Aidilfitri!

Br sampai kampung aku dr Tanah Merah..uhhh..hari ni dah raye ke 7..isnin pulak tu..ingatkan dh xder la jem..clean & clear jalan..tapi..ermmm..penuh jugak..jem..agak2 tahun ni berapa juta kenderaan yg datang ke Kelantan ek??? dari raya kedua sampai raya ke 7 jalan penuh sesak..terutama jalan Machang-Kuala Krai..Esok ikut plan nk singgah Jerantut jap..pastu tido sari, Rabu lik Putrajaya..ermmmm malasnya..rase macam br semalam aku duk packing barang nak balik kampung.. :(  Raya tahun ni sangat best sebab semua ahli keluarga aku dapat berkumpul..semua dapat balik..cuma aku tak sempat nk beraya dengan kawan2 macam tahun2 sebelum ni..ntah la..rasa cam penuh jer jadual aku bersama keluarga..sampai tak der masa nk jumpa kawan2..xpe..family first kan..lagipun bukan senang nk berkumpul camni..selalunya..ada jer yg tak dapat balik..



Adik2 aku..errrrr..ramai tak??huhu

Raya Pertama..Orange!

Raya Kedua..Red!

Raya Keempat..Mix Colour!


2 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤