Pondan lagi!

12:21 PM

Dalam dunia akhir zaman ni..macam2 benda tak dijangka berlaku kan..sekarang ni yg hangat jadi isu di sok kabor pasal kes sorang pondan..Natasya.ermm curlass nama you..
yang peliknya..golongan ni makin berani dan seolah2 bangga bila mendedahkan apa yang dorang buat kat media..sungguh dorang ni tak takut dosa..lepas satu..satu kes lebih lelaki berperwatakan wanita ni terpapar didada2 akhbar...kalau kajol boleh diambil tindakan kerana berperwatakan wanita di tempat umum..aku harap..kes ni pun dipandang serius oleh pihak berwajib..




apdet~de latest news : Natasya janji ubah penampilan alhamdullilah..


You Might Also Like

7 Adam Hawa Comel

  1. tak habis2 dgan cite pondan ni.. huhu.. geli aku kot..

    ReplyDelete
  2. SAYA masukkan link awak kat entry ni..jom terjah,,,

    http://mrbaiz.blogspot.com/2011/09/assalamualaikum-selamat-sejahtera-semua.html

    ReplyDelete
  3. SAYA masukkan link awak kat entry ni..jom terjah,,,

    http://mrbaiz.blogspot.com/2011/09/assalamualaikum-selamat-sejahtera-semua.html

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook