Di suatu senja di musim yg lalu..bla..bla

Oke..tajuk tak de kene mengena langsung ngan entry ni..Jam skrg kul 1.26am..so kepala pun dh ting tong! ni 1st time aku mengarang kt sini pagi2 buta cmni.. Huhuhu..mata tak leh nk lelap.mrCardigan?ermm dok balik lagi..keje.Mmg jadi sgt bosan kalau MSH keje mlm minggu..tv pun bkn ada citer yg besh2..mata aku langsung tak melekat kt situ, penyudah layan jer apa yg menarik dlm tenet..ermmm..oohh yer..bila mata xleh nk tdo..tv n lappy sumer dh off so secara otomatik tgn aku akn memicit2 ehhh silap..duk tekan2 enset ni..sebenarnya aku tak xplore sec terperinci lg iphone ni..( kelas ayt ko maria.. Hohoho) Tetiba duk main2 tu jumpa app secret diary..install jer la..ishhh mcm best jer.. Dh sudahhh jumpa plk glow paint.. Ermm install lg.. Jumpa lg benda lain.. Install
Lg dan lg dan lg..Hhihihi tgkkkk dh penuh dua tiga muka screen aku! ( dlm duk install tu..ada jgk yg terdelete) huhhh..
Okee dhh lupakn pasal enset..skrg pikir ayat penutup entry ni..eeerr mata dh rasa layu dh skit..Zzzzzzzz ( xde ending best la entry nih ^_~ )blurrrrr!!!

2 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤