Macam-Macam Respon

Semalam lepas pembentangan bajet 2012..on pesbuk..niat asal mmg nk tgk respon2 dr kengkawan pesbuk pasal bajet tu..uhhhhhh..macam2 respon ader... suka, gembira, marah, geram ..ishhh macam2 la..kutuk mengutuk tak yah citer..banyakkk...orang ni cakap macam ni..org tu cakap macam tu..ermmm..aku??? aku biasa la..menyampuk jugak tapi tak de la melampau..bese2 jerk....ada jugak aku postkan status nk tgk respon kwn2..hasilnya..ermmmm..tak yah citer lah..ada jugak yg agak menyakitkan hati..syyhhhhh...syadappp..xley citer kt sini apa yg 'menyakitkan hati tu' hehehehe..
 
 
 
kita mmg ader hak untuk bersuara tentang pendapat kita..ketidakpuasan hati kita..atau idea kita kan..asalkan ianya tidak keterlaluan dan sampai mencetuskan pergaduhan..kalau dah sampai ader yg kutuk mengutuk sesama kawan..keluarkan kata2 tak baik..itu dah agak melampau..kan...bagi aku senang jer..apa yg kita dapat itu rezeki kita..apa yg diharapkan tapi tak dapat... anggap itu bukan rezeki..senang jer..Sebab setiap apa yg kita dapat..itu rezeki..anugerah drpd Allah SWT utk kita..jgn berat mulut, gelap hati untuk mengucapkan ALHAMDULILLAH..Terima Kasih Allah atas nikmatMU..

No comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤