Pic Lame

Selamat hari Senin lalink! ^_~

Semangat tak nak keje ari ni? hihihi biasa klau keje yg cuti Sabtu Ahad..bila tiba ari Senin mesti dtg satu penyakit turun temurun..apa tu..ermmmm....Malas nak bangun pagi..pastu tak der semangat nak keje..pastu rasa nak cuti lagi..pastu mesti slalu cakap ''eeee...malasnyer nak keje..kalau ari ni cuti lagi kan besttttt "  wekkk macam la semua org mcm awk cik piza oiiii..huhuhuh

Sakni..ehh keluar suku kata klantan plak..tadi aku saje duk belek-belek gambar-gambar masa keje kat Ipoh dulu masa kt Ipoh aku hantu bergambar..xkira kt mana..dlm toilet pun jadik :D pastu jumpe la satu pic ni..hahahaha...ni dia 

taraaaaaaaaaa...









Ehh silapp....nampak beno nipunyer yerkk..tetiba muka aku jadi muka pasha pulak..ishhh terpengaruh ngan Cinta Elysa la ni..

oke..oke..ni dia..




Amacamm..ada cam arkitek tak???hihihihihi..peachhh yoo! ohh tidakk sy nampak temukkkssss :(


6 comments

  1. waaaaaa boleh bina banggunanlah ini.....hehehehe

    ReplyDelete
  2. @C` Ayob-Ilmu Asas Hidup
    hik hik hik..nk design pun tak reti cmner nk bina..hihihihi

    ReplyDelete
  3. mana ada temukk pun hahha.../..selamat petang...salam kenal ya....;d

    ReplyDelete
  4. @Run Away
    yer ker^^ ayat paling best bg pompuan=)

    ReplyDelete
  5. amy dari dulu teringin sangat nak pakai macam tue tapi sekali pun x pernah merasa lagi...

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤