Red Wok Bangi

11:50 PM

Alhamdullilah...kenyang dah, br lepas mkn malam ngan MrCardigan kt Red Wok Bangi..aku oder tomyam bangkok susu, ayam gajus, somtam & telur dadar..fuhhhhh superb menjilat jari dan kuku! Rege makanan dia..blh tahan la mahal, tp skali skala xpe la kan..kira bg aku leh lawan makanan kt restoran Koh Samui, Ipoh..hurmmm penah mkn x kt situ? Klau korang pegi Ipoh, try la makan kt situ..mmg stail siam punye..sedap! Kalau 2 org mkn dlm RM 150 mcm tu la..wlpun mahal tp berbaloi^_~



You Might Also Like

11 Adam Hawa Comel

  1. sekali sekali belanja untuk diri sendiri makan yg sedap-sedap dan yg mahal sikit...bila lagi nak rasa mcm tu yer..

    ReplyDelete
  2. @Iffah Afeefah
    kt Koh Samui Ipoh tu mmg mahal iffah.sy makan kt situ pun ermm time bulan pose skali..pastu time special day jerk=)

    ReplyDelete
  3. @Santri T.P.I.N.I
    betul..betul..jarang2 jer..kalau slalu..adehh mahu botak kepala..hihihi

    ReplyDelete
  4. wuu gila mahal

    tapi kalau mmg sedap layan jelah :P

    ReplyDelete
  5. weih... sedap tu, time tengok gambar ni tetiba rasa nak nangis... ahahaha

    ReplyDelete
  6. wah..mahal sangat la. bkn standard saya. hehehe. saya suka makan tomyam gak gak. tapi yang rega rm4 je la semangkuk. hehehe.

    ReplyDelete
  7. @IBU GEBU
    hihihi..betul sedap..smp nk nanges..kikiki..

    ReplyDelete
  8. @NasZ
    sy pun makan yg RM4 jer..ni skali skale jer =)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook