Tengok TV Nanges!

Percaya tak kalau aku cakap aku br jer lepas nanges..coz..tgk citer nustan..huhuhuhu..malu dowhh..nak buat cmno..eden ni mmg jiwo eh sensitip..uhhhhh..tgk citer aper pun kalo blh buat hati aku layu..ermmm basah jugak mata nih.. ^^ Mesti org akan gelak kan kalau kita tgk citer..tetiba kita nanges..mesti ada suara2 yg cakap..'aalaaaa..ape la ko ni..kene tipu ngan drama jer' huhu..tambah2 kalau tgk citer nustan or korea..uhh tobat kene kutuk ahh kalau nanges..ngeeeehhhh..
Tapi kan setahu aku..bukan org pompuan jer yg nanges sbb tgk citer..lelaki pun..alaaaa..xyah tipu la..cuma yer la, tak ramai ....yg betul2 sensitip jer la..huhuhuhu..
Citer yg aku tgk td kisah sorang budak yg kekurangan kasih sayang mak.Bapak ego,mak ego,,penyudah anak jd mangsa.Realiti pun ada kisah cmni...banyak..dan disebabkan banyak kes mcm ni..sesetengah kita dh macam tak heran dah.ermmm.... ok lah..dah lewat appoiment nk mimpi mlm ni nih..daaaaa...

Gud Nite & Sweet Dream To All My Lalink!syuhhhhh tido..tido..T_____T




2 comments

  1. hahaha..wat dunno je sis...
    nges la sepuas2nya..baru best feeling..:p

    ReplyDelete
  2. @Bell
    hihihih..nanges sampai tersedu2.. :p

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤