Muka Kelantan

Tadi tgh kelam kabut nk pegi Thumb Print, masuk lif ngan sorang 'pak cik' ni..enforcement jgk.Dalam lif memasing diam jerk..masa keluar lift..

'Pak Cik' : Org Kelantan ker?
Aku : ye, nape?
'Pak Cik' : Oooo patut la muke cam muke kelantan.. ( sambil jalan tak toleh aku pun)
Aku : %&**(*&*&^../toink toink..

ejaan 'pak cik' dlm braket sbb aku kompius nk agak umo dia..so lebih afdal aku bahasakan pak cik jer..huhuhu

First time dlm sejarah idup aku..org leh nampak muke aku muke klantan..^_~  kalau tak..asyik ckp aku penang..penang..penang..@_@



oke entry ni tak best!
BYE!

11 comments

  1. kihkih..sis masa keje lepas spm dulu pun ramai dok kata kelantan ke kahkah saya johor lah !

    ReplyDelete
  2. Kena belajar ni dari pakcik tu... Baru tahu gadis2 kelantan yang mana satu... Hehehehe... :)

    ReplyDelete
  3. uncle kampung kat Kuala Krai...

    ReplyDelete
  4. sy susah nak beza muka orang tu dari mana..ni dari mana...heee~

    ReplyDelete
  5. memey ar..hihi..kdg2 mmg ley tgk dr muke asl dr mne...hihi..

    anda ditag d cni :
    http://gadisbiasebiase.blogspot.com/2011/11/contest-time.html

    ReplyDelete
  6. @sis92
    waahh..yer ke..mesti muke sis cam org kelate kn=)

    ReplyDelete
  7. @gedek!
    ehh sama la..sy pun kuala krai jugak ^^

    ReplyDelete
  8. @Ezad Skytech
    kdg2 sy leh agak jugak..tp yg paling byk tekaan sy betul bila teka muka org lelaki kelantan..hihihi..blh nampak kelantannya^^

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤