Nasi lemak tergantung


hihihihih..pelik ker tajuk entry ni??huhuhu..
Bangun pagi td, pegi dapur tgk tergantung nasi lemak ngan kuih..teringattt balik zaman kanak2 dulu..Nenek aku mmg sangat ambil berat bab makan..huhuhu..dr dulu..start ngan abah..umi..bapak sedara..n adik2 aku..bangun jer pagi mmg nenek dh siap beli nasi utk bekpes..pastu dia akan gantung kt mana2..hihihih..nak simpan bwh saji dia takut kucing kacau...Kalau balik kg..nenek yg aku pgl 'Mek' ni suka masak mcm2 lauk..walaupun masa tu aku jer yg ada..hurmmmmm...skrg ni pun aku duk sedap layan blog..mek duk ngah masak mcm2 kt dapur tu =)  aku bkn makan jer oke..tolong jugakk ^^  



10 comments

  1. Salam, mohon jangan sesekali mempercayai ramalan mimpi saya. Anggaplah ianya satu warna warni kehidupan ini. Semuga anda sekeluarga dimurahkan rezeki dan dirahmatiNYA

    ReplyDelete
  2. hihi... lawok ah bunyinye... ^_^

    ReplyDelete
  3. sedapnya nasi lemak..dah lama tak mam :(

    ReplyDelete
  4. @UncleSeekers
    Mekasih coz singgah belog sy:) percaya hanya pd yg satu:)

    ReplyDelete
  5. dan dan ni la pulak teringin nak makan nasi lemak...

    ReplyDelete
  6. ingat kan resepi baru..hu..hu..

    sye follow blogni..jom singgah blog hoyahadis

    ReplyDelete
  7. hello dismybelog.blogspot.com blogger found your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer backlink tool seo news backlink service backlink exchange Take care. Jay

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤