Oh Anugerah Skrin

10:19 PM

Alhamdullilah..dah selamat smp Kg.Pahi..tanah tumpahnyer darahkuuuuu..hihihi..Jalan tak jem sgt tp kenderaan berderet2..nk potong memotong mmg tak digalakkan..bahaya..lgpun nanti bila nk menyelit..kan ke nyusahkan pemandu lain..Esok dijangka kete yg balik ke Kelantan akan makin banyak..so tak mau potong2 k..=) Biar lambat asal selamat..

Oke skrg ni aku duk layan Anugerah Skrin..ermmm komen aku?? oke honestly..bagi aku kurengggg meriah skit..org kata..nak ukur sesuatu majlis tu meriah ke tak kene tgk pengacara dia kan..sebab pengacara memainkan peranan penting dlm menghidupkan suasana sesuatu acara tersebut kan..ermmm pengacara Ally & Cik Ta..bese-bese jer..tak bape nak meriah..errrr ader yg marah ke? hihi xder kan..pendapat masing-masing la kan..
tu jer yg aku leh komen..tak leh la komen lebih2..sikit2 dah la..nk lebih2 nanti baca dlm Ohbulan.com oke..hehehehe ^_~


You Might Also Like

5 Adam Hawa Comel

  1. lu bengang, wa lagi bengang !!!

    ReplyDelete
  2. Salam Lebaran dan Selamat Hari Raya Aidiladha... Makan daging korban berpada2 yer... Hehehehe... Terima kasih sbb terjah blog saya... Follow awak lah lepas ni... :)

    ReplyDelete
  3. mmg tak besh pun..
    salam aidil adha...

    ReplyDelete
  4. kalau elly dgn org lain, meriah sikit kot..kalau cui ta,tu mcm kureng sesuai..jgn mrh ye..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook