Rosak Semua!

Assalamualaikum & Happy Tuesday Lalink!



Ishhhh macam ganas sangat jerk aku ni kan..dah la dua2 name tag (satu dah hilang) tercabut pin dia..pastu benda alah tuk letak pas tu  pun terkopak..adehhhhh.../ siap tanda tu yg mana satu rosak dulu..ekekekeke..T___T



14 comments

  1. Assalamualaikum...


    sajer dtg singgah.

    happy blogging :-)


    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  2. hehe satu2 rosak.. tape masih boleh dibaiki nampaknye

    ReplyDelete
  3. @BERT
    nametag dh xblh sbb patah..benda alah tu sy sambung balik tampal ngan tape..huhuhu

    ReplyDelete
  4. ganasnya. hehe. beli besi nyer. kalau rosak cepat gak, memang awak ni ganas. hehe.

    ReplyDelete
  5. hahaha..kite serupa..bukan ganas, barang tu yang kurang kualiti..kekekeke

    ReplyDelete
  6. leceh lah,,pakai benda alah ni,,hehehehe

    ReplyDelete
  7. ingat lagi dulu masa sekolah asrama
    simpankan name tag cik abg
    sat lagi esok pagi tlupa nak bagi
    dia kena denda haha :P

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤