Sangat Penat

Assalamualaikum & Happy Wednesday Lalink!

Adehhhhh..ari ni penat yg sangat-sangat penat hingga mencapai tahap impak maksima.. satu hari buat keje luar..lebih kurang 10 bulan lebih aku kt HQ ni..ni la ari yg paling penat aku keje..huhuhuh.. join tugasan luar ofis..first pegi Shah Alam..pastu ke Meru, Klang..siap kt situ pegi Kapar and last skali..ke Port Klang..nunnnnnn jauh disana...ehhhh Port Klang mmg jauh kan..first time aku sampai sana..tu pun sebab tuntutan tugas...

Td buat pemeriksaan berat timbangan gas kt Stor gas BHP di Port Klang  ..wahhhh mmg besarrr tempat dia.. valuable experience utk aku...tgk mcm mana dorang isi gas dlm tong..proses keje..huhhhh..mmg penuh hati2..safety first! aku masuk situ pun lengkap ngan pakaian keselamatan... masuk dlm tu xleh bawak enpon,camera, rokok..lighter apa lagi..so xleh la aku nak ambik gambo :p
Mmg sebelum ni aku slalu masuk stor or kilang..tp masuk stor gas ni xpenah..takut pun ader..yer la ..tempat gas kan..kalau..ishhhh tak nak kalau kalau lah..huhhhhh... @__@

Oke lah..oleh krn sgt penat so..aku nak tido dulu.. Selamat Malam ! sweet dream ^_~

psttttt...sambil taip ni..mata duk tgk TV..citer BERSAMAMU..sedeyyyy sgt..nak nangis tgk nasib mereka yg serba kekurangan..Ya Allah...permudahkan kehidupan mereka yang dalam serba kepayahan ini, Murahkan rezeki mereka Ya allah..Amin..
"Sentiasa bersyukur dgn apa yg ada..selalu ingat..kalau kita susah..ada yg lagi susah dr kita.."


2 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤