Sup Gear Box


Makan malam dgn Sup Gear Box..kedai dia kt Taman Equine..fuhhhh superb..
jom layann.. =)

****Di kesempatan ni aku nak ucapkan Salam MA'AL HIJRAH kpd semua..semoga hari2 mendatang akan memberi seribu erti dan jauh lebih baik dr hari semalam dan sebelumnya..
Sama-sama kita memperingati kisah Penghijrahan Nabi Muhammad SAW dari Kota Makkah ke Kota Madinah pd tahun 622 masihi dulu...


Islam itu Indah =)






5 comments

  1. suka tapi tak suka ...suka sebb sup ni sedap, tak suka sebb susah nak makan isinya tu ... huh ..tensionn ooo

    ReplyDelete
  2. @HasrulHassan [HH]
    hihihi..mmg lar..tp yg ni isinya..sangat lembut..senang jer hiris keluar guna pisau tu..=)

    ReplyDelete
  3. kenapa L xppenah makan eeh.. huhu

    jom baca juup..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤