Konon Diet la



Semalam tak makan nasi ~ Konon Diet
Pagi tadi pegi beli nasi lemak utk adik aku..utk aku tak beli ~ Konon Diet

Dan akhirnya kul 10.29 pagi aku ngap Megi Kari sebab ~ Tak tahan Diet!

jap lg kompem sakit perut coz perut kosong, makan megi @_@



8 comments

  1. jangan diet sangat nanti kena gastrik,saya dah pernah buat saampai gastrik..hehe..jangan marah yek..nasihat tu...

    ReplyDelete
  2. Diet bkn tak makan, tp kene control makan. Kalau tak boleh try makan epal.. mmg dijamin kenyang.. boleh tahan berjam2..

    ReplyDelete
  3. @nasha sanza
    hihihi xmarah pun =) sy pun ader gastrik jugak..ermm tu jd mslh bila nk diet..

    ReplyDelete
  4. @Lizzie Yasmin
    hahhh..yer ker? ok..nanti nk try..thxs dear=)

    ReplyDelete
  5. ehh.dh mcm sy pulakk.nasi x mkn tpi megi nombor satu.uhks. jgn amalkn sgt ye,x elok utk kesihatan.sy pn dh kurgkan mkn megi. .efek sma je mcm mkn nasi. =.='

    ReplyDelete
  6. nak diet,
    sila makan buah instead,
    tak makan terus membuatkan anda makan lagi banyak bila memang masa nak makan :D

    heheheh... bercakap dari pengalaman.
    tak kurus kurus gak pon.. adeh

    ReplyDelete
  7. @zaty
    lorrr yer ker? ingt mkn megi leh diet..huhuhu

    ReplyDelete
  8. @Pocket
    hihihhi..nk kene amalkan makan epal nih.. =)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤