Tentang Dhia Episod Akhir


Wahh masih panas lg kwn2 fb duk bercerita pasal Drama Tentang Dhia ni . Semalam tamat dah . Episode akhir semalam mmg buat ramai yg nangis kan, termasuk aku :p . Sedih sangat . 
Tp yang buat tak puas hati coz tak tunjuk apa jadi ngan Ku Salmi, hurmm mybe pengarah nak penonton pikir sendiri kot .. penonton skrg kn semua dah bijak-bijak =)


2 comments

  1. Aku baru tgk tadi dkt Tonton. Rasa mcm nak panah mak dia dgn petir jer. Tension kot

    ReplyDelete
  2. @Lizzie Yasmin
    a'ah.. sakit hati kan, nape la tak ditunjukkan pembalasan tuk mak dia, biar jadi pengajaran skit..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤