Apam Polka Dot Dot Dot

♥ Assalamualaikum & Happy Friday Lalink !


Meh jamu mata dulu dgn Apam Polka Dot nih .





urmmm yummi . aku oder apam ni dari yanie .. member ofis , oder khas utk kak Ipar aku =)
errr tapi tadi dah ambik sebiji , terliur sangat ,, ngehhhh . Memang besh derrr . Kalau ada yang terasa nak makan Apam ni .. boleh tgk kat blog cikyaniebakery ni oke .. selain Apam Polka Dot ni , yanie ada jugak buat kek dan tart , kat blog tu ada macam-macam siap ngan rege skali .

So cikidautttt !




14 comments

  1. sekarang mmg demam Polkadot..hehehe..semua nak polkadot..agaknye lepas ni, kasut, payung sume polkadot kan..hehe

    ReplyDelete
  2. @noornazuha
    Kalau perabot polkadot .. mesti chumil jer rumah kan =)

    ReplyDelete
  3. @YNA HERMOSA
    sy rasa cam nak penyet-penyet jer .. hihi

    ReplyDelete
  4. Pernah buat apam ni tapi xla sechomel apam ni...huhuhu

    ReplyDelete
  5. Goodness and these colorful apam are so tempting.

    ReplyDelete
  6. ala hai comelnya...mintak bah....hantar kat sabah ye..boleh lah hehehe!

    ReplyDelete
  7. sedapnyer apam tuh..
    :)

    syg..xjumpa lah..:(

    mcm mn??

    ReplyDelete
  8. @Mak Usu
    HIHI .. cube lagi Mak usu .. dah jadi antar kt sy sikit =)

    ReplyDelete
  9. @C`ayob.com
    HIHIHI .. cer tanya cik yanie .. ada tak penghantaran pos ke Sabah .. =p

    ReplyDelete
  10. erm...sedap dan comel..tapi sis sayang nak makan sebabnya kiut sangat ;)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤