Kepada pemandu .. Tolonglah !

Assalamualaikum .

Aku otw nk blk kelantan dan skrg kat hyway lepas tol gombak . Macam biasa, setiap kali musim perayaan jln mmg akan jem teruk . Kereta gerak pun macam semut. Semua orang nak balik , so kene terima la keadaan macam ni . Yang aku geram dan sakit hati bila adanya manusia yang jenis pentingkan diri sendiri bila memandu ! Sabar la wei .. Semua orang pun nak cepat , tapi dah jln sesak macam ni .. Tahap kesabaran tu kena la tinggi . Tak payah nk menyusahkan pemandu lain dengan cara potong barisan .. Ikut laluan kecemasan . Bahaya tahu tak ! Tambah dgn hujan pulak skrg ni. Ishh ! Geram ni.



Dan , kpd pemandu yang ikut peraturan, sabar dgn keadaan jem teruk ni .. TAHNIAH ! korang mmg pemandu berhemah :)

10 comments

  1. Selamat bercuti yer..
    Hehe..
    Mereka xsayang nyawa la tu kak...

    ReplyDelete
  2. pemandu yg x berhemah mmg sgt menyusahkan.baru2 ni selamba je ada satu kete potong barisan & langgar sy nye side mirror..n selamba je pemandu tu buat bodo.memikirkan diri pompuan & deorang lelaki n ramai..biarkan aja..saba je la~ (--")

    ReplyDelete
  3. wohohoho..dia nak balik kg er tu? apapun selamat tiba dan kembali ya...

    ReplyDelete
  4. Semoga akak selamat dlm perjalanan...

    Sy tag akak...
    http://masrinasidek.blogspot.com/2012/01/11-soalan-11-jawapan.html

    ReplyDelete
  5. @~SaL IjOu~
    Kalau kene kt org yg penyabar mcm awk xpe.. kene yg baran ..ermmm habis la gaduh ..

    ReplyDelete
  6. assalamualikum fiza....berhati2 dijalan raya yer moga selamat sampai ke destinasi yg di tuju...:)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤