Semalam dah terbukti !

Assalamualaikum & Happy Friday Lalink !


tengokk tajuk .. wahh kemain mendebarkan ek .. HAHA . semalam aku join geng ofis Mr.Cardigan buat tournament bowling kat Metropoint Kajang.. tu yang sebelum ni dengan gigih pegi berlatih main kat alamanda .. sebab nak lawan ni la .. HIHI . dan hasil kerja berpasukan yang bersemangat jitu .. semalam kehandalan kami telah terbukti ! dan ye .. kami JOHAN .. diulangi JOHAN .
tak sangka sungguh wei ! Nama team kami TOT . ahli kump. ~ Aku , Mr.Cardigan , Kamal dan wife dia Yati .. team husband & wife la ni =)


Agak terukss lane dia . habis terkopak !


yayy balingan pertama

score game kedua =) ok la tu

Piala kemenangan .. akhirnya dimiliki . wahh puitisnya !

TOT team ^^


Mood ~ bangge . HUHU






19 comments

  1. tahniah kak...
    sy x pernah main bowling... mesti best kan...

    ReplyDelete
  2. @Masz Sidek
    Mekasih dear =) try la main .. kalau nk main skali ngan akak mai putrajaya =) bestt ..

    ReplyDelete
  3. whoaaa...seronoknya...dah lama x main boling nieyh

    ReplyDelete
  4. Wah... teror ek main bowling.. nak lawan boleh??? hihihi.. confirm sy kalah..hihih

    ReplyDelete
  5. @Mak Usu
    Wahh mak usu ajak lawan ek ? HIHIHI jom ar .. alamanda nak.. hihi

    ReplyDelete
  6. wwahhhh, amsome... hebatt.. pasangan yang romantik telah membuntikkan kehandalannya dalam bowling.. tahniah juara

    ReplyDelete
  7. hehehehe... kalau boleh memang nak main dgn akak tp jauh laa kak... sy duduk kat kuching,swak....

    ReplyDelete
  8. kalau dya main kopem syik masuk lonkang je..haha

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤