T-Shirt & Seluar Track je , Sempoi ..

Assalamualaikum & Happy Monday Lalink !


Tahniah Hafiz !
Tahniah Dato' M.Nasir !
Tahniah jugak utk adik aku Famy sebab dia menang bet Hafiz jadi juara .. ngeeehhh .. main bet sesaje jer :p

pakai t-shirt & seluar track jer .. sempoi .akhirnya jadi juara AJL dan  Vokal terbaik =) rezeki dia kan =) Aku suka sangat cara persembahan dia semalam ^_~

Sebelum AJL tu aku dah bet ngan adik-adik aku .. aku bet 3 suara atau Yuna err tak minat pun yuna tapi sebab aura dia kuat tu yang aku agak dia jadi juara. Angah bet Alyah or Hafiz , Wida bet Faizal Tahir & Famy bet Hafiz .. lepas jer Hafiz diumumkan sebagai juara .. cepat jer adik aku call mintak top 4 .. haha cepat jugak aku jawab ..

    "ngoh (panggilan manja Famy), tak baik .. kalau mintak ganjaran tu dah di kira berjudi"

adehhh .. tapi tak pe . sat g aku bagi jugak tp kira saje-saje nak bagi la . bukan sebab dia betul bet hafiz menang oke =)

Bila dengar hafiz nyanyi lagu Awan Nano .. sampai jer part ..begitulah awan nano .. mesti tersambung ikut nano nano nano nano nano .. hik hik penangan jOhan punya pasal :D



6 comments

  1. hahaha.. mmg btl.. kalau dengan hafiz nyanyi yang awan nano tu mesti ingat kat johan...hahahaa

    ReplyDelete
  2. part awan nano tu... mesti terikut2 awan nano nano nano nano nano nano... tp ajl mlm tadi memang mantap...
    suka sangat...

    ReplyDelete
  3. Mak Usu ~ lawak kan ! :D

    Eein Azryn ~ terbaek !

    Masz Sidek ~ teringat Maharaja Lawak :p

    ReplyDelete
  4. tshirt adidas ori harga rm250, track adidas ori harga rm300.


    dpt hadiah puluh2 ribu.. wowww

    ReplyDelete
  5. Tapi AJL lagu nya yang 2 tahun lepas....rasa kurang best pula....

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤