4 tahun sekali dia datang

9:35 AM

Assalamualaikum .

hi lalink !

Wah ! hari ni 29hb laaa .. kalau nak jumpa tarikh ni lagi , kena tunggu 4 tahun lagi kan *_~
 . 2012 kan tahun lompat :) 
So , kepada kawan-kawan yang tarikh lahir dia hari ni , aku nak wish

HAPPY BIRTHDAY TO U 
HAPPY BIRTHDAY TO U
lalalalalalala ...
Semoga apa yang korang hajati di makbulkan dan diberkati oleh NYA . Amin ..

dan jugak kepada yang yang anniversary dia hari ni :p

HAPPY ANNIVERSARY ye :)
( tak penah dengar orang kawen 29hb :p )
Semoga kekal bahagia dan diberkati olehNYA sampai Syurga . Amin ..



Ikhlas daripada :
fizafantagiro 
fail kat rak tu buat spoil pic laa .. ngehh






You Might Also Like

5 Adam Hawa Comel

  1. Hehehe... Bg mereka yg sambut birtday dan anniversary ari ni, mesti ini adalah ari yg d nanti2kann.. Kesian 4 tahun sekali br dpt jumpa. Hehe..

    ReplyDelete
  2. shark pn nk tumpang wish jugak ler..
    boleh kn:)

    ReplyDelete
  3. Gen2Merah ~ Mesti Meriah riah :p

    Shark ~ wish la . :)

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday dan Happy Anniversary for those yagn menyambutnya...bukan senang tu nak dapat...

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook