Bersih Rasuah . 1000x like !

9:00 AM

Assalamualaikum & Happy Wednesday Lalink !


Kelantan kalah dengan Selangor 2-1 semalam .. adehh frust jugak . Tp nak buat mcm mana bukan rezeki TRW semalam kan . Lagipun bagi aku TRW kalah bermaruah semalam . Memang nampak pemain Kelantan kemain bersungguh , banyak cubaan untuk gol tp ..pertahanan dari Selangor pun tak kurang hebatnya .

Bila baca Metro hari ni .. wah , bangga pulak dgn Pemain Kelantan . sebab ? 

ermm tengok la ..



yaayyyy .. tabik springgg ! . Pengarah SPRM Kelantan sendiri oke yang cakap . 
so jangan memandai nak cakap pemain Kelantan kene beli ke apa . mentang-mentang pasukan febret kemain puji ek . hehe

Harap-harap semua pemain TRW teruskan dgn imej bersih ni . bersih dari rasuah . baru la penyokong pun akan respek  :) 
opsss jangan tak tahu .. Pasukan Kelantan adalah pasukan yang mempunyai paling ramai penyokong di stadium setiap kali ada perlawanan yang membabitkan Kelantan :) bukan aku cakap oke . pengulas sukan yang selalu cakap . HEHE .

Apa pun . Gomo Kelate Gomo .!






psstt ~ kenapa ye , selalu dengar orang cakap , orang kelantan suka berpuak-puak . kami bukan suka berpuak , tapi semangat kenegerian kami yang tinggi . =)


You Might Also Like

8 Adam Hawa Comel

  1. indra macam tak nak main je time lawan selangor..haha

    ReplyDelete
  2. huhu .. semangat sgt tgk bola smlm smp tok prase ado hok kure .. haha

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum fiza...kita kan 1 Malaysia jgn gaduh2kn...:)

    ReplyDelete
  4. masszull ~ waalaikumussalam mama , betul betul =)

    ReplyDelete
  5. ala..boley caya ke dorg tu..haha

    ReplyDelete
  6. dya tak minat bola..haha..dua-dua dya tak sokong..hehe

    ReplyDelete
  7. Cik May ~ hehehe .. wallahualam ..

    biela bell ~ yee .. disini pun ada .. hihi

    dyabunga ~ hihihi =)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook