Novel lucah 18sx ? eh !

Assalamualaikum .


Sila ambil maklum ye lalink . 

Segala bahan / penulisan yang berkaitan dgn Lucah tiada disediakan dan takkan ada dalam belog ni . so tak payah la nak penatkan jari taip untuk cari benda-benda camtu oke :)

adehh .. cam mano nih 






5 comments

  1. lain macam sungguh carian mereka ni...

    ReplyDelete
  2. blog kak pun ada juga tgn yg gatal nak cri menda2 gitu..

    tok sah juge le.

    ReplyDelete
  3. nak cari novel lucah, akhirnya tersadai di blog fizafantagiro.. ehehehe... kesian org tu kan.. harap2 dia insaf... ahaha

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum fiza...apalah die org ni dah x ada kerja lain ke..:)

    ReplyDelete
  5. Rahmah Ram Ram ~ hihih tu la ..ish

    cinnamon ~ :)

    Gen2Merah ~ hahaha .. harap2 :)

    maszull ~ w'salam mama , mmg xde keje pun :)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤