Perut Bernyanyi-nyanyi

Assalamualaikum .

hi lalink !

adehh sakit peyuttt .. eh dah pukul 4.30 pm . alamakk aku tak makan lagi la , patut la perut dah nyanyi lagu beribu sesalan . uhh .
 Duty aku hari ni habis kul 5.30 pm , so ada lagi satu jam la . penuh la asid dalam perut nak tunggu sejam lagi baru leh makan nasi . errr yer ke satu jam ? campur ngan tunggu weeda balik , masak dulu kat umah .. mahu kul 8 baru leh jumpa nasi . aduhh .. perut .. sila tahan yer . jgn biarkan gastrik datang :p

Pagi tadi bfast dgn pizza semalam yang aku panaskan . Pastu tadi alas perut makan kek Apollo . tu je la. Memang patut la kalau pasni perut buat hal :(

oke dah . Sambung keje . 


7 comments

  1. Tahannya tak mkn, harap2 perut tak buat hal yer ☺☺

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum fiza...mkn jgn x makan nanti kena gastrik tau...:)

    ReplyDelete
  3. puasa lg bagus kan.. hee.. jgn lupa makan ye.. ;)

    ReplyDelete
  4. mamam apa tuh? nak sikit..:)

    p/s :: ha'ah..Nuffnuff dh tua kan...:D

    ReplyDelete
  5. Lagu apa eh? :D Perut saya pun sdgn nyanyi ni, T_T

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤