Tak Pernah Puas Dengarnya

Assalamualaikum .

hi lalink !

Aku kan , tak pernah puas dengar lagu Cahaya Hati by Opick ni . Bait-bait lirik dia .. betul2 menyentuh perasaan . bukan lagu ni jer . hampir kesemua lagu-lagu Opick mendayu-dayu . lekat kat  jiwa ni . pagi ni je dah 5 , 6 kali ulang dengar . Tapi dengar guna ipod la .nak pasang kat pc kan ada yg marah , asyik-asyik lagu sama :p



Allah engkau dekat penuh kasih sayang
Takkan pernah engkau biarkan hamba-Mu menangis

Karna kemurahan-Mu
Karna kasih sayang-Mu

Hanya bila diri-Mu
Ingin nyatakan cinta
Pada jiwa yang rela dia kekasih-Mu
Kau selalu terjaga yang memberi segala

Allah Rahman Allah Rahim
Allahu Ya Ghafar Ya Nurul Qolbi
Allah Rohman Allah Rahim
Allahu Ya Ghafar Ya Nurul Qolbi

Di setiap nafas di segala waktu
Semua bersujud memuji memuja asma-Mu
Kau yang selalu terjaga yang memberi segala

Setiap mahluk bergantung pada-Mu
Dan bersujud semesta untuk-Mu
Setiap wajah mendamba cinta-Mu cahaya-Mu

Yaa Allah Ya Rahman
Yaa Allah Yaa Alllah Yaa Allah
Ya Nurul Qolbi
Yaa Allah




5 comments

  1. layan mood sentimentol sekali sekla memang best... :)

    ReplyDelete
  2. x pernah dengar lagi lagu ni...nt nak dengar la

    ReplyDelete
  3. Eryati ~ dengar lah . mesti jatuh chenta !

    ReplyDelete
  4. memang layan lagu nie..best sgt2!!! lagu2 opick semua syahdu2..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤