Artis I Abby Abadi pun sudah bertudung :)

Assalamualaikum .

hi lalink !

cantik-sopan-manis-ayu kan , kan .. 



Abby Abady tekad untuk bertudung sepenuhnya lepas balik dari Umrah baru-baru ni . Alhamdullilah . Makin hari - makin ramai artis yg berhijrah macam ni kan :) 
Cantik sangat dorang bila bertudung , aku paling suka tengok Diana Amir :) cute je muka dia sejak bertudung ni ^^

kalau ada yang suka Abby - macam aku .. korang boleh baca blog dia . banyak luahan perasaan kat situ . The Real Abby Abadi :)

Sumber fb AA 



8 comments

  1. Alhamdulillah ..... moga abby terus berada di jalan yang di redhoi Allah dan dalam rahmat Allah :) Aminnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum fiza....wah !! alhamdullilah moga terus bertudung selama2nya...:)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... cantik dia bertudung.. ^^

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.

    akhirnya menutup aurat juga.

    ikut perintah Allah.

    ReplyDelete
  5. sgt2 sweet bile dh bertudung.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... abby memang cantik bila bertudung...

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤