Mereka ~ Dulu dan Sekarang

Assalamualaikum .

hi lalink !

Gambar ni aku dapat dari fb . ada kawan kongsikan . Korang kenal tak mereka ni ?
Mesti kenal kan :)

Dulu Dan Sekarang
(klik gambar untuk lebih jelas)

Sumber sebenar dari pages fb Sham Kamikaze

Aku baru like pages sham kamikaze ni tadi dan ada status menarik yang di apdet 27 minit lepas ,
"Ambil dunia tapi jangan sampaikan cintakan dunai, Ingat akhirat tapi jangan sampai bencikan dunia"
 100x like :)

Satu penghijrahan yang membawa seribu makna dan ketenangan dalam hidup , dunia dan akhirat :)

Lain-lain status fb yang menarik dr kawan2 fb aku :

"Kadang2 kita terlupa bahawa ..ada harapan & impian yg kita tak perlu khabarkan pd org lain , tp cukup bckp dgn Allah ." -Azman Hamid

"setitik airmata ibu yang tumpah dari perbuatanmu samalah pedihnya seperti sebutir peluru yang menembusi dadamu" - Khai Riz



psst ~ next entry lah apdet pasal family day :p




9 comments

  1. alhamdulillah akak.. semoga kita pun akan berubah ke arah kebaikan.. insyaAllah.. amin amin =.=

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah ramai artis yg dah berubah ke arah kebaikan..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...mereka telah menuju ke jln yg lebih baik...hope kita semua diberikan hidayah Allah..

    ReplyDelete
  4. semoga kita pun akan berubah ke arah kebaikan..

    ReplyDelete
  5. agar mereka tetap dalam hijrah mereka

    ReplyDelete
  6. dulu mereka adalah artis yg sgt di kenali ramai....alhamdulillah mereka sudah berubah :)

    ReplyDelete
  7. syukurlah...mereka dah insaf..harap dapat ajak artis lain kan....

    ReplyDelete
  8. kita pun sama2 berubah ke arah kebaikan.. senyum tengok artis2 ni hehe

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤