Oh Anak Buah Aku

Assalamualaikum .

hi lalink !

adehh .. lucu ngan budak-tecik ni , Afiq . Niece aku , anak Angah :) Afiq memang sukaaa sangat dengan kucing . kalo jumpa je kucing mesti nak dipeluknya :p 
kucing garang pun blh jinak dengan Afiq :) mahu tak nya , makin kucing tu nak cakar , makin dia nak peluk . tercabut habis bulu kucing . Dalam pic ni kucing umah Angah , liar jugak dulu , tapi bila dan lama-lama , tgk la.. siap leh lending kepala atas badan kucing tu . hehehe

gambar ngan kucing ni , Angah MMS kat aku dgn tajuk - Afiq dan Miowww :p



Satu lagi kesukaan budak-tecik ni ialah - golf . hahaha terer tak anak buah aku ? kecik-kecik dah suka main golf tuuu . Habis batang golf ayah dia , dia ambik buat main . guna bola betul oke . risau jugak bila dia pegang bola golf tu , takut di baling nye kat sape-sape . 
ohh , orang yang selalu jadi mangsa buli Afiq ni .. 

erm  Cik Su dia - adik bongsu aku , fiQa :p 



Amacam ,ada gaya nak ganti tiger wood tak ? hahaha . tergelak-gila aku tengok pic ni :D




35 comments

  1. aloloo lenanya dia tidur atas bdn kucing tu..hihihihi

    ReplyDelete
  2. Alalalala...comelnya tido ngan kucing. Kucing tu pon relax jer erk budak landing atas badan dia ☺☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la .. kucing tu dah jinak sgt dh ngan afiq :)

      Delete
  3. comelnyer anak2 buah :)

    hi dear, klu berminat nak cuba krim jerawat, jeragat, eyebag dtgla singgah blog ya? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) sorang je anak buah sy :)
      ok nanti sy terjah blog yna :)

      Delete
  4. dibuat bantal je kucing tu..sempoii..!

    ReplyDelete
  5. hikhik.. comel tido dgn kucing...

    ReplyDelete
  6. comel tido dgn kucing..hehe...

    eh..nnt jmpt la dtg umh..;)

    ReplyDelete
  7. peh.. kecik kecik dah layan golf. ohsemm! hehhe

    ReplyDelete
  8. ehehe.. comeyynye anak buah diaa.. :)

    ReplyDelete
  9. amboi berbakat.. dah besar nanti boleh wakil malaysia plak hehe

    ReplyDelete
  10. peh gila ahhh ni pengaruh Woods lah ni hehe
    tak menahan landing atas perut kucing ^^

    ReplyDelete
  11. hah kucin tu dh jd bantalnya dah haaa....hehehee

    ReplyDelete
  12. olololo .. tomeinyer .. sweet je tido ngan mioww .. hihihi

    ReplyDelete
  13. ololo , tomeinye .. sweet je tido ngan miowww .hihihi

    ReplyDelete
  14. hehehe... memang terer afiq sampai kucing boleh jinak dgn dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :p .. mcm mana tak jinak .. dipeluk . peluk nya kucing tu

      Delete
  15. err.. mcm tebas rumput plak dibuatnye.. tgk anak sedara awak yg afiq tu.. comel btullah.. siap bleh landing atas kucing lg.. ish ish ish. mesti peyayang orgnye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi .. mmg penyayang .. slalu ckp .. afiq tayanggg cik long :p

      Delete
  16. Ehehehe boleh jadi dah tu pengganti tiger wood . comel ah . xD

    ReplyDelete
  17. lepas ni blh lah jd pemain golf...heheh..dah ada bakat tu

    ReplyDelete
  18. huuu.. comel nyer anak2 buah. akak biler pulak.. hihi

    jom tambah ilmu.=)
    sambungan ...
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/babi-puncanya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. i"allah ada rezeki :)

      ok L .. zass akak smbg baca ")

      Delete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤