Semak Keputusan SPM Secara SMS

Assalamualaikum .

hi lalink !

Semak keputusan SPM dengan cepat melalui SMS . Untuk lepasan SPM yang tak sabar nak tahu result , yg keje dan tak boleh cuti tu . boleh la SMS je . tp kalau yang mmg duk dekat dgn skolah tu .. baik pegi ambil sendiri kan . lagi puas hati :)




Tahniah untuk yang berjaya , dan kepada yang tidak berjaya , jangan putus asa . terus berusaha mencapai apa yang diinginkan oke :)


psstt ~ tak sabar nak tahu result adik aku :)


9 comments

  1. Replies
    1. dah dpt result dah :) alhamdullilah ..

      Delete
  2. Tahniah utk calon2 yg berjaya....waktu sy dulu x de semakan melalui sms ni....untung calon2 zaman skrng :)

    ReplyDelete
  3. adik D amik result rini..tak tahulah mcmana. called called tak angkat...hhmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik sy pun. alhamdullilah result baik =)

      Delete
  4. semoga berjaya buat mereka.. :)
    apapun keputusan, jgn sesekali putus asa.. :)

    ReplyDelete
  5. bukan tak berjaya...kurang berjaya je..hehe...adik dapat ape?

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤