Status FB .. SBPA .

Assalamualaikum .


Bukak fb tadi , kebanyakkan status semua pasal SBPA , SSM , Kenaikan Gaji , Kenaikan COLA .. ada jugak la status yang perli-perli sebab SBPA mansuh . erm sentap jugak coz bila ada yang bagi ayat seolah-olah memerli penjawat awam , aku sebagai salah seorang penjawat awam .. TERASA jugak :(

tak pe lah , biarkan dia . Nak perli ke , nak ape ke . Yang penting kita semua sebagai penjawat awam inginkan yang terbaik , dan kita dah dapat yang terbaik . Alhamdulillah .

  • Pelarasan gaji sebanyak 13% dari gred 1 hingga 54.  
  • kenaikan tahunan antara RM80 - RM 320 juga dari gred 1 hingga 54 .
  • Bantuan Sara Hidup naik sebanyak RM50 bagi kawasan B dan C .

Cuma aku tak pasti sama ada pelarasan ni bermula Januari dan tunggakan akan dibayar atau tak . Ada yang tahu tak pasal ni ?

Bersyukur dengan rezeki ALLAH SWT . Tak kira  banyak mana dan apa yang kita dapat pun :)


oh ya .

Hari ni 08/03 kan . so aku nak wish

SELAMAT HARI WANITA kepada wanita di seluruh dunia :)










10 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤