Anugerah , tp bukan ABPPBH

Assalamualaikum .

hyee semua :) sihat ? alhamdullilah .

Minggu lepas dalam entry ni aku ada tulis nak share pasal anugerah yang aku dapat tu kan , kisahnya , hahh dibawah :p




 Meja no 30 , kerusi B . ni la dia . meja paling last :) 
nama start ngan huruf W kan . Last la tempatnya . hihi

 ketibaan jemputan VVIP

 Persembahan koir - perghh mantap oke . 

 konon candid duk tengok menu :p

Persembahan sketsa daripada Peg.KPDNKK .  

 Live band pun ada :) sedap suara mereka ^^

 Menteri tanya "u org kelantan ke ?" hihi , mmg nampak muka kelantan kan , 
yayy , bangga jadi anak kelate :)


 team from Putrajaya . ramai lagi , tp ni je yg terkumpul untuk di snap :)
bos aku pun dapat :)



 ni la dia kembar aku . Kak Suhaina . same kan , kan ,kan .
hihi . malam tu , bos aku sendiri pun tertukar aku ngan kak su :p



Syukur alhamdullilah . Tak sangka pun akan dapat dan tak pernah terfikir pun 
nak dapat . Aku kat Putrajaya ni baru setahun kan , tapi keje dgn KPDNKK dah dekat 
6 tahun la . Rezeki Allah SWT .

psst - sape nak aku banje , meh la Putrajaya :) 

 psst - ptg ni g Ipoh lagi - urusan keje:)




16 comments

  1. wah.. tahniahh.. :) semoga terus berkhidmat dgn jayanyaa..

    ReplyDelete
  2. Tahniah...!!

    pstt..dah ke ipoh, lajaklah ke taiping. :)

    ReplyDelete
  3. wahhh...tahniah3...semoga terus kekal mcm ni..:D

    ReplyDelete
  4. peh. dpt anugerah perkhmtn cmerlg tu :0 tahniah!

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum fiza....wah tahniah yer kerana dpt anugerah tu...:)

    ReplyDelete
  6. puyooh tahniah akk cantik :)

    ReplyDelete
  7. Akak tahniah ! :D Wahhh bangga ah . Eh saya pulak bangga haa ehehehhe Jom lah datang kelantan ehehehe belanja syaa ;P

    ReplyDelete
  8. tahniahhhh.
    moga rezeki berterusan murah

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤