Artis I Mat Haron vs Aaron Aziz

Assalamualaikum .

hi lalink !

ahaaa .. kalau dah popular ditambah encem pulak .. nama pun orang nak jadikan isu kan . hik hik hik .

Ni semua gara-gara ada sorang hamba Allah yang dah sebarkan  kad pengenalan yang kononnya itu ialah milik Aaron . hahaha . gila weh aku gelak . tu la dia kecanggihan edit-mengedit kan . 

nah tgk gambar nih 

kan ke nampak sangat telah diedit tu :p

Dan yang jadi isunya ialah pada nama yang tertera tuh .
Katanya itu ialah nama sebenar Aaron Aziz . Tapi Diyana , isteri Aaron dah jelaskan dah bahawa tu semua gosip je , nama sebenar Aaron ialah Aaron Aziz Mustapha . bukan seperti yang dalam gambar tu . 

Kesian Aaron kan , tak pasal-pasal benda tak betul ni tersebar . ishh .
Sabar je la ^_~




8 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤