Bersama KSU


Assalamualaikum .


40th BPGK


Majlis Perjumpaan KSU bersama pegawai penguatkuasa berlangsung pada 16 April -Isnin . 
Hahh kat majlis ni la aku kena koir tu :p malu weh ! *blushing
kami nyanyi 3 lagu -Negaraku , Senyum , Gemuruh .
ehem ehem , dapat pujian melambung-lambung dari KSU oke :p terer tak kami . hihihi :)






best woo , dorang men gitar :)

epppp , close up sket .
sepatutnya aku duk blkg , tetiba ada la minah tukar tmpt . huhh *Menci sgt!

tu dia , gemuruh jiwa semangat membara dari puncak ingin ke angkasa , lalalala ..


Bacaan Ikrar , 2 org girl tu bff aku kt sini :p



kusyuk kan aku dengar KSU berucap :) *padahal cover org nk amik gambo , ahakkss.
our KSU - Dato' Saripudin Kassim
Perasmian .
gimik - tetiba keluar berkepul-kepul asap .


Sekian . 


Nextttt - Persidangan 1Penguatkuasa , tggu pic diupload dlu :p

psstt - sejak apdet pasal BPGK sari dua ni tetiba rasa belog aku ni cam
 belog rasmi pulak :p
Oh no !

All picca from : Mr Joha :)




10 comments

  1. Info yang baik, dengan gambar yang banyak.. wah..

    terima kasih sudi follow blog saya :)

    ReplyDelete
  2. wahh. komfom merduu koir niii yee. hehheh

    ReplyDelete
  3. ramai jugak yg dtg tgk berkoir yer.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni majlis bersama KSU , so semua p/kuasa kena dtg :)

      Delete
  4. assalamualaikum fiza...wah cantik la..:)

    ReplyDelete
  5. perghhh.. terbaik.. bleh jemput koir kat opis lepas ni.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi .. ni kalau ada lg koir pun mybe taon depan kot :p

      Delete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤