Kecik-kecik dah terer berenang

10:25 AM


Assalamualaikum .


Selamat pagi Isnin chumil :) 
Moga kita semua diberkati dan bersemangat untuk keje hari ni k ^_~

cer tengok gambar kat bawah ni 








Superb kan . Anak Angkasawan Malaysia , kecik2 dah boleh tahan nafas kat dalam air tu :) terer , terer . dah besar nanti boleh jadi perenang Malaysia pulak :p 
aku suka tengok gambar first tu , siap boleh bukak mata dalam air weh ! perghh . Agaknya masa first lahir dulu sophea dah memang didedahkan dengan air , so dah biasa dah dengan air .
*dulu masa nak melahirkan sophea kan Dr.Halina lahirkan guna kaedah bersalin dalam air . 

Sumber gambar : mediamalaya


psst : eh ..  Zul 2by2 la kat kaunter sebelah aku ni . 




You Might Also Like

11 Adam Hawa Comel

  1. Ehhhh eiiii tomeinyeee anak dia . K kalau Syaa berenang compom lemas ahahaha

    ReplyDelete
  2. mesti mencabar nak latih anak sekecil tu berenang

    ReplyDelete
  3. sy ada baca blog doktor helina... memang hebat sbb dia dah mula ajar anak dia berenang beberapa bulan lepas lahir...

    ReplyDelete
  4. chumel nye dak tecik tue
    kecik2x pndai berenang da
    cik ai pon xreti berenang
    hik3x

    ReplyDelete
  5. wah.. hebatnya..! cik nur pun takut2 lagi dengan air..huhuhu..

    ReplyDelete
  6. anda telah d tag :

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/04/segmen-saya-sayang-blog-saya.html

    ReplyDelete
  7. wah comelnya ank dia!... leh jd perenang bdk nih nnti..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook