Memang nak menunjuk

9:58 PM

Assalamualaikum .


Entry sesukahati .

saje nak menunjuk inai ni ! , ya . aku tahu berjuta lagi kat luar 
sana yg pakai inai tapi tak de pun nak menunjuk macam aku :p

So ?



pakai 3 jari dulu , nanti sambung lagi 2 jari ^_~ 

kat kuku je , tak boleh nak lukis-lukis oke , Mr.Cardigan tak bagi :( 
Masa kawen pun tak lukis  . just simple & nice je . 

Tapi dah ada fatwa yang menyatakan kita boleh nak lukis inai kat tangan hingga ke pergelangan tangan je . tak boleh melampau sangat sampai nampak cam tatoo . 

" kadar pemakaian inai di kedua-dua tangan dan kaki adalah terhad sehingga pergelangan tangan dan buku lali sahaja, manakala warna yang digunakan tidak bersifat kekal seperti tatu dan mengandungi sebarang unsur yang meragukan. Mengenai corak atau ukiran yang digunakan pula, corak atau ukiran daun dan tumbuh-tumbuhan adalahdibenarkan, manakala corak-corak haiwan, lambang dewa-dewa atau ajaran atau apa jua gambaran yang bertentangan dengan syarak adalah dilarang . " sumber


psst ~ aku betol-betol-betol-betol suka dengan lagu You by Nurjannah Alia :)
mekasih banyak kt CikKachak sebab pertemukan aku dgn tajuk dan penyanyi lagu tu . 
Much Love :*



You Might Also Like

16 Adam Hawa Comel

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook