Zahid yang pertama

Assalamualaikum .

Olololaaa , Super Spontan semalam menyaksikan Zahid peserta pertama yang tersingkir hasil undian ahli kumpulan Angsa Ganaz yang kalah minggu lepas :( 
Ingatkan dorang buat gimik lagi , rupanya Zahid betul-betul terkeluar dah .




Kalau korang sorang yang sukakan komedi macam aku , tolong la tgk rancangan nih *siap mintak tolong tu :p  lawak tahap gaban weh ! malam tadi aku suh Mr.Cardigan layan sekali , hahh pastu , hambekk ko . jarang aku dengar dia gelak sampai camtu :p .
5 hari duk keje , so hujung minggu skali skala layan program lawak , 
hilang sikit stress keje kan :)





10 comments

  1. oo..ade tersingkir2 ke..?
    baru tahu nih..kuno betul sy nih..huhu

    ReplyDelete
  2. saya x de astrooo...hahaha tgk youtube je leee >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh2 .. layan je kt mana-mana pun .. blh gelakk .. hihi

      Delete
  3. kesian zahid...i thougt nana yg patut tersingkir huhuhu

    ReplyDelete
  4. xbes format super spontan ni bila dorg kne pilih sndiri sape yg nk kne singkir..anyway best giler..:)) suke jozan..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah kan .. huhu kesian jgk kt geng yg kena pilih tu :p

      Delete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤