Aku ingin cerita gembira


Assalamualaikum .


Perasaan aku malam ini ? 
Sukar untuk ditafsirkan . Adakah marah , sakit hati , kecewa atau suka , bahagia , gembira ?
Soalnya yang lebih jelas , perasaan aku bercampur baur , berkecamuk . Kecewa dengan sesuatu , tapi dalam masa yang sama , gembira kerana sesuatu . Dua perasaan yang sungguh kontra , bertentangan !

Kenapa ?

Soalan yang susah untuk dihamburkan jawapannya dalam bentuk kata-kata . 
Perasaan gembira , bahagia hadir dan hanya dalam beberapa ketika saja perasaan indah itu dikotorkan oleh rasa kecewa  dan geram ! 

arghhh , kenapa ?

Soalan lagi .

Ya Tuhan , kekalkan lah perasaan bahagia ini , dan 
bawa pergi perasaan kecewa ini sejauhnya .


Biarkan cerita gembira ini bersama aku  







14 comments

  1. byk2 besar dan bdoa...insyaALLAH semuanya baik2 belaka...

    ReplyDelete
  2. setiap dari kita inginkan khabar gembira dan membahagiakan.. :)

    ReplyDelete
  3. kenapakah ini. cool akak cool. hehehh

    ReplyDelete
  4. entry tergantong...cecite bg paham.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk , xde citer apa pun CM . dah macam sajak dh . hahah

      Delete
  5. kak... sy sekali jer beli online... tp kalau akak nak beli online akak boleh terus beli dr syarikat penerbitan novel...

    kaki novel : http://www.kakinovel.com/
    kalau akak jadi member kaki novel, setiap pembelian novel ada diskaun RM 4

    karya seni : http://www.karyaseni.my/
    karya seni pun sama kalau jadi ahli dpt diskaun RM 3

    http://belibukuonline.com.my/ : sy pernah melanggan novel dr laman web ni... tu pun sbb nak beli buku lagenda budak setan dan sambungannya...
    ni link fb dia... https://www.facebook.com/BeliBukuOnline

    harap dpt membantu akak... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oke masz .. sangat2 membantu :) mekasihhhh

      Delete
  6. Sabar cik fiza syg.. Heee banyak2 ingat padaNya.. Auw! Lawa gamba you.. :)

    ReplyDelete
  7. kadang2 hidup kita mesti ada kekusutan supaya kita dapat menilai diri sendiri tahap kesabaran yang ada dalam diri kita :)

    ReplyDelete
  8. jiwa kacau yer:)
    banyak2 kan bersabar
    ade hikmah d sebalik dugaan(^_~)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤