Bayi dipukul tanpa belas kasihan . KEJAM !


Assalamualaikum .

Aku baru tgk video kekejaman ni tadi . 
Tengok la , salah satu sifat iblis yang ada dlm diri manusia . 
Sangat Kejam . Apa dosa Bayi tu ?



Kat mana agaknya ni ?

 harap2 siasatan dilakukan sampai perempuan tu kena hukuman !


16 comments

  1. meh sini ....saya bantai dia pulak...sedap jugak tu

    ReplyDelete
  2. serius..nur nangis tgk video ni..! xtgk smpai habis pun, xsanggup..!

    mmg sial lagi bengap dua2 perempuan dalam ni..!

    kalau dapat depa ni..lumat nur kerjakan..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis pun :( sedih sgt kenangkan sakitnya bby tu . geram sgt kat mak dia !

      Delete
  3. memang geram tengok video ni kak...
    sedih tengok dia pukul budak tu...
    tak sampai hati sy nak tengok sampai habis video ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis pun geram rasa nk hentak je minah tu

      Delete
  4. Ksian baby tu...... Manusia zaman batu pun reti jaga anak laa. Lepas geram tk bertempat.

    ReplyDelete
  5. sungguh sungguh tak berperikemanusiaan. Cuba kita pulak pukul dan hentak dia dengan bantal sepak dan tampar muka dia ekor tu macam tu...hati macam BINATANG!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia , kita hentak ngan kayu je kak . ee ..tak de hati perut

      Delete
  6. Update dari Facebook Polis Diraja Malaysia.

    STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI :

    "Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

    Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.

    Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001."

    Kes dah lama dan Alhamdulillah si pelaku telah dijatuhkan hukuman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah .. moga ada penyesalan dalam dirinya .

      Delete
  7. Klu die tu jiran aku mesti dah kne rejam ngn batu lesung org umh aku...

    ReplyDelete
  8. Klu die tu jiran aku mmg aku dh rejam ngn lesung batu org umh aku...
    Geram btul aku ngn 2 org 'betina' tu....
    Sepatutnye dua2 kne msk pnjara smp mati.....
    Konon amk video wt bukti...pirah!!!!

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤