Jumpa kasut semerah cinta stilleto :p

10:41 AM


Assalamualaikum .


Semalam kan , aku pegi jalan-jalan kat Himpunan Sejuta Belia 2012 dengan Mr.Cardigan & Weeda , tak ada ambik gambar kemeriahan kat sana pun . Aku cuma snap gambar sendiri dan , bila tengok balik baru aku perasan 

.....




eh , aku ni kat Himpunan Satu Belia ke , Duk tengok Euro .dah la snap gambar pun 
kat Padang :p  hik hik hik . 


oh , dalam banyak2 benda kat sana , aku paling sukaaAAaa benda ni ,



Perghh cantik-mabeles kan :p agaknya ni kasut yang dalam filem semerah 
cinta stilleto tu kot . hihihi
Besar dan meriah sangat karnival HSB tu , semalam aku rasa ada dekat 5km duk jalan ulang alik ke situ sini , Jangan tanya apa yang ada , tanya apa yang tak de kat sana . semua ada :p
Yang tak de Mak ngan Ayah je , tu pun kalau korang tak bawak skali :p





You Might Also Like

25 Adam Hawa Comel

  1. waahhh! merah dan besarnya ...tarikan pada satu-satu booth memang sangat-sangat penting untuk kasi orang ramai menyinggah kan?

    ReplyDelete
  2. nak g sane..tp incik somi ade shoot gbr pengantin mgu ni..huwaa...tak sempat lg nak berdating2 lps kawen ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi .. dtg la weekend ni CM . Jom Heboh pun ada :)

      Delete
  3. waaahh..besarnya kasut.. :) merah lagi..
    bkan kaki ja yg boleh masok..sekali ngan bdan boleh masok..hikhikhik
    btw, comel lah tgk pic u ngan mr.cardigan u tu..jeles tahu? :)
    semoga berkekalan hendaknye ye? :) ammiinn

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi jgn jeles2 diera:p .. mekasih dear :)

      Delete
  4. wow.. gojes nya stiletto merahhh. huhu.
    jom join segmen pka nakk.
    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/05/segmen-pka-rahim-blog-cute.html
    tq ;))

    ReplyDelete
  5. besar nya kasut... mesti best... :)

    ReplyDelete
  6. teruja tengok kasut tuu.. hekhek..

    ReplyDelete
  7. adik nur putra jaya, dua tiga empat kali duk call suruh turun putrajaya..!

    kalau tak di sebabkan sibuk, tentu nur turun..hihihi

    ReplyDelete
  8. fuyyyyooooooooooooooo besor giler =D

    ReplyDelete
  9. wah sis pegi eh..huhu jeles2
    gedabak gila stilleto!

    ReplyDelete
  10. waa...serius mngancam stiletto tu...=p

    ReplyDelete
  11. asal mase g hr tu xjmpa pun kasut ni haihh

    ReplyDelete
  12. Setap kali xde putrajaya de je event best2....

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum fiza....alamak beso nyer kasut tu cantiknya...:)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook